YOU ARE HERE: HOME Account

Alle prijzen en specificaties zijn te vinden op: Eli.nl De prijzen per domein-extensie verschillen van elkaar. Dit betekent dat voor elke domein-extensie een andere prijs gehanteerd wordt. Domein-extensies worden aangeboden door verschillende “registrars” (uitgevers van domeinnamen inclusief extensies), hierdoor verschillen de prijzen per extensie. Indien het een andere (duurdere) domein-extensie betreft, zal de totaalprijs hoger uitvallen. De pakketprijzen

Het is per domeinnaam mogelijk één pakket af te nemen. Maar hoe weet je nou welk pakket het beste bij je past? Bekijk hiervoor onderstaande vraagstellingen. Het is naderhand altijd mogelijk om van pakket te wijzigen. Alleen een domeinnaam? Indien je enkel een domeinnaam wilt registreren zonder de opties voor e-mail, het maken van een website of

Je kan via de beheerpagina de gegevens in je Eli.nl account wijzigen. Hiervoor is het nodig om eerst in te loggen op de Eli.nl website. Zodra je bent ingelogd voer je de volgende stappen uit, klik hiervoor eerst op “Mijn Account“: Open links in het menu “Instellingen” en klik hierop om de onderliggende opties weer te geven. Klik op “Mijn

Het is in je account niet mogelijk om een (bedrijfs)naam te wijzigen. Ook al gaat het hier maar om 1 letter, punt of komma, bij een wijziging van naam ziet de uitgevende partij dit als een houderwijziging. De domeinnaam moet dan overgedragen te worden aan een nieuwe houder. Omdat de geregistreerde houder van de domeinen wijzigt, moet er

Voor het inloggen op de helpdesk heb je een helpdesk-account nodig. Dit staat tegenwoordig los van je Eli.nl account. Daarnaast kun je nu ook inloggen met Twitter, Facebook of Google+. Om in te loggen ga je naar de voorpagina van de helpdesk: hulp.eli.nl In het veld “Mijn activiteiten” staat een knop “Inloggen”. Ik heb nog geen

Een account bestaat uit een gebruikersnaam en een wachtwoord. De gebruikersnaam is het e-mailadres waarmee je jouw domein(en) hebt geregistreerd. Vul je Eli.nl gebruikersnaam in op mijn.eli.nl/Klantenpaneel of klik op de link op www.eli.nl. Vul het bijbehorende wachtwoord in. Klik op “Inloggen” om in te loggen. Kun je niet inloggen? Heb je nog geen Eli.nl

Alle communicatie over je domein(en) versturen wij per e-mail. Zorg er daarom voor dat je altijd een werkend e-mailadres in je Eli.nl account hebt ingesteld. Zie indien nodig het artikel over het wijzigen van jouw gegevens. Klopt het e-mailadres, maar heb je geen bericht(en) ontvangen? Controleer dan eerst je SPAM folder in je mailbox. Het is

Indien de betaling na twee herinneringen van een openstaande factuur nog niet voldaan is, zal er bij de derde herinnering 25,- euro aan administratiekosten in rekening gebracht worden. Wanneer de betaling uitblijft, wordt de factuur uit handen gegeven aan het incassobureau. Zij berekenen aparte incassokosten. Op de hoogte van deze incassokosten hebben wij geen invloed.

Wanneer een automatische incasso is mislukt, ontvang je hiervan een bericht per e-mail. Het is mogelijk om hierna de automatische incasso opnieuw in gang te zetten. Mocht je niet (meer) via automatische incasso willen betalen dan zijn er ook andere betaalmethoden om je factuur te voldoen. Zie de instructie voor het betalen van een factuur. Zolang het betaalproces

De eerste betaling wordt gedaan met iDEAL deze iDEAL betaling is direct een mandaad voor Automatische Incasso’s voor de daaropvolgende facturen. Wanneer je liever niet met Automatisch incasso betaald moet je de factuur hebben betaald voor de verlengdatum. Anders wordt de dienst automatisch gestopt. Betalen bij Eli Domains kan op de volgende manieren: iDEAL PayPal (alleen

TOP