YOU ARE HERE: HOME Email

Spamfiltering controleert niet alleen of een aan jou gezonden e-mail een virus bevat, maar controleert ook de tekstuele inhoud van de e-mail. Bevat een e-mail teveel ‘foute’ woorden (bijvoorbeeld ‘enlargement’ of ‘free subscription’), dan wordt het ‘subject’ van de e-mail voorzien van de tag SPAM, of je kiest ervoor het e-mailbericht te verwijderen. Het verschil

Om een e-mail account aan te maken, dient u eerst in te loggen in uw control panel. Klik vervolgens op “POP3 e-mail accounts”. U ziet dat er al een e-mail account is aangemaakt: gebruikersnaam@uwdomain.nl. Dit account is blijvend en kan niet worden verwijderd. Om een nieuw POP3 account aan te maken, klikt u op “Nieuw

Wij raden het maken van een Catch-All E-Mail af aangezien u dan heel veel meer spam binnen krijgt dan normaal. Wanneer de server e-mail ontvangt op een adres die niet bestaat, moet het iets met deze berichten doen. Het control paneel geeft u deze drie mogelijkheden: Server verwijdert de berichten en laat de afzender weten

U logt in op uw beheerpaneel door in te loggen in uw directadmin beheer paneel, dit doet u door :2222 achter uw domeinnaam te plaatsen. b.v: www.domeinnaam.nl:2222 hier komt u in een inlog scherm waarna u in het beheer paneel terecht komt. Ga dan naar Vacation Messages Klik dan op Set Vacation Message Kies het

Om een autoresponder in te stellen, moet u het volgende doen: Log in op het beheerpaneel door in te loggen in uw directadmin beheer paneel, dit doet u door :2222 achter uw domeinnaam te plaatsen. b.v: www.domeinnaam.nl:2222 hier komt u in een inlog scherm waarna u in het beheer paneel terecht komt. U kunt dit

Met labels kun je je berichten onderbrengen in categorieën, bijvoorbeeld werk, familie, taken, later lezen, grapjes, recepten, en welke categorie je maar wilt. Labels vervullen dezelfde functies als mappen en hebben een extra voordeel: je kunt meerdere labels toevoegen aan één bericht. Labels zijn alleen zichtbaar voor jou, dus de afzender kan niet zien dat

Bij het versturen van een e-mail kan het gebeuren dat deze niet bij de ontvanger kan worden afgeleverd. Als een foutmelding terug komt dan praat je in de meeste gevallen over een ‘bounce’. Er zijn verschillende redenen waarom een e-mail niet afgeleverd kan worden. Meestal gaat het om een Soft bounce of een Hard bounce.

E-mail-afhandeling kan op twee manieren geregeld worden: middels POP of IMAP. Als je voor POP kiest, worden alle binnenkomende e-mails van de mailserver gehaald en overgezet naar jouw computer. Kies je voor IMAP, dan blijven alle e-mails op de mailserver staan. Als je dus een bericht met IMAP wil lezen, dan lees je deze rechtstreeks vanaf de mailserver. Met vrijwel

TOP